الثلاثاء، 11 مايو 2010

هوا طيب يعني اهبل ؟؟؟؟



فعلا هوا كل داه انتي كنتي مخدوعة اويي كدا
مكنتش بصدق اما بنت قالتلي انا مبحبش ابان طيبة عشان الناس ميفتكرونيش هبلة عشان طيبة يعني هبلة
كنت بضحك عليها و اقولها لا طبعا
لا دلوئتي معاها حق اه الطيب باءا اهبل
هوا اما حد يتصرف مع حد كويس و يكون طيب معاه لازم باءا يضحك عليه
اي حاجة يقولهالو فاكرو هيصدقو
اه مش مهم فلان لا يا عم دا طيب كدا و ممكن تاكل عقلو بكلمتين
هوا ليه اما حد يبقى كويس مع حد يستغباه ؟؟؟؟؟؟
اه الطيب دلوائتي اقل حد بيعملو اعتبار
هوا اي حد يحب ان الناس تحبو بس معقولة انا كنت هبلة اوي كدا
سهل اويي اي كلمتين و خلاص
ليه اصل الناس فاكرة انك طيبة
يعني اما حد تستئمنو و تثق فيه و نعاملو حلو يستغباك اصلك طيب معاه
او ممكن يفضل يقول اي كدب وخلاص و شايف بعنيك كدا و فاكر ان كدا هوا محصلش
عايزة اقول خلااص كفايية مش معنى اني بعاملك كويس انك فاكراني هبلة اوي كدا و بصدق اي حاجة لا خالص
عذرا لا أريد هذه الطيبة التي تجعلني ساذجة

اسفة بجد على البوست داه بس انا بجد في مود مش حلو خالص من صاحبة كنت فاكرة انا من اكتر الناس الممكن يكونوا كويسين بس للأسف اسفة على دي صداقة
ليه اصلها الت دانتي طيبة

يلا سلااام .....

هناك 3 تعليقات:

  1. يابنتي كفاية طيبة .. بقت في زمننا عيبة
    وانا هاعمل ايه ما انا قلبي سبب كل اللى انا فيه







    افتكرت الكلمات دي وانا بقرأ البوست ..

    حبيبتي .. خليكي طيبة .. بس متكونيش ساذجة

    عارفة الفرق ايه ؟

    الطيب بيعمل الخير والصح وهو عارف وفاهم اللى حواليه

    الساذج اللي مش بيشغل عقله وبيمشي ورا قلبه وكلام الناس المعسول !

    حاولي تاخدي مصل ويكون معاكي درع ضد الصدمات

    الانسان ياما بيشوووووووووووووووف ^_^

    انا جاية ع المدونة دي وبشوف مين فانكي جيرل دي

    الاقيها زعلانة كدا ؟

    ينفع ؟

    يالا مستنية بوست جامد كدا يعرفني مين الفانكي جيرل اللى انا جيالها

    وانا رايحة الف في المدونة بتاعتك شوية

    يالا ابقي زوريني بئة واشربي الشاي معايا :D

    ردحذف
  2. بجد شكرا على تعليقك قوي :)
    و زيارتك رفعت من معناويتي جدا بالكومنت الجميل :)
    نورتي البلوج فعلا
    ;)
    متخافيش ان شاء الله حالة الاكتئاب دي ماترجعش تاني :)
    بشكرك مرة تانية على الكومنت

    ردحذف
  3. إيه ده هو انتي طيبة :P:P:P:P

    انتي مش طيبة عشان الناس اخلصي النية لله و ساعتها مش هيفرق معاكي الهما بيعملوه ... اللي يستندل يستندل و اللي يكدب يكدب و انتي كل اعمالك لوجه الله :)
    Life would Me much more easier ;)

    مين بقى اللي قالتلك كده دي :D

    ردحذف